Så fik vi endelig en ny hjemmeside for Gl. Estrup Rideklub!

Hjemmesiden indeholder informationer omkring bestyrelsen og vi ønsker på længere sigt, når vi er kommet godt ind i brugen af hjemmesiden, at give lidt flere opdateringer herinde og ligge referater ind fra vores bestyrelsesmøder.

Vi har også en sektion omkring vores undervisning; både elevafdelingen, dressur- og springundervisning.

Priserne for de forskellige ydelser har vi skrevet, hvor man også finder informationer omkring dem, modsat på den gamle hjemmeside hvor vi havde en prisliste – det håber vi vil gøre det mere overskueligt for læseren.

Man kan også læse omkring opstaldning, hvad der hører med i prisen og hvis man vil læse om klubbens faciliteter skal man ind under fanen “Klubben” – “Medlemskab”
Herinde kan man også læse om, hvordan man melder sig ind i klubben.

Vi håber I kan lide den nye hjemmeside og hvis I har rettelser eller undren er I velkomne til at skrive til os på mailen: mail@gl-estrup-rideklub.dk

Ny hjemmeside